Reklamácia a vrátenie tovaru

Nejde Vám spárovať hodinky? Neviete si rady, ako sprevádzkovať Bluetooth hovory?
Zavolajte nám! Väčšinu problémov vyriešime po telefóne.

Sme tu pre Vás každý pracovný deň od 09:00 do 15:00, tel.: +420 739 039 368

 

Ako postupovať v prípade reklamácie, vrátenia tovaru alebo výmeny

V prípade vrátenia tovaru do 14 dní alebo reklamácie Vás prosíme o vyplnenie nasledujúceho elektronického formulára. Vďaka službe Retino budete mať proces vrátenia, výmeny či reklamácie pod kontrolou od začiatku až do konca.

Tovar starostlivo zabaľte, napríklad do bublinkovej obálky, a odneste ho na vami zvolené výdajné miesto.

Radi by sme Vás upozornili, že ak v rámci vrátenia tovaru zvolíte možnosť reklamácie namiesto odstúpenia od zmluvy, bude Vám následne účtovaný poplatok za dopravu vo výške 3€.